Tuesday 1 May 2012

Mari menderma!! Yeba!Yeba!

Assalammualaikum..

2 hari lepas aku nampak kotak ni tersadai kat bawah Blok Q tingkat bawah kampus Gong Badak,UniSZA (skali alamat penuh aku kasi) masa aku balik dari makan aiskrim Walls Cornetto Black & White,sumpah sedap aiskrim ni dua perisa berbeza yang digabung menjadi satu dan cair di dalam anak tekak aku tika panas membakar lemak....
Black & White U are Mine! Myehhehe... *gambar curik kat Google*

Then semalam aku nampak kotak ni tersadai bawah Blok O,Kolej kediaman aku masa aku turun meroyan kat aras bawah disebabkan kebosanan melampau,..dan 10 minit kemudian aku telah mengisi baju-baju ni dengan selamatnya kedalam kotak tu! heh!
Baju ni manyak kenangan meyh...





Dah basuh Ok.. heheh




 Huh! Puas hati.. Sebenarnya pada awalnya aku ingat nak jual baju-baju ni kat bundle.. Tapi Apito & Muiz telah meyakinkan akut tak de orang nak beli baju-baju aku..hahha.. kalau tak aku dah letak kat Mudah.Com da.. Cett.. Semoga anak-anak yatim ni dapat manfaat dari baju-baju aku ni ,atau at least jadi stylo macam aku (muntah darah!Sejak zaman bila pulak ko stylo Zam) ...Ingat-ingat balik,masa kecik-kecik dulu family aku sokmo pakai baju derma orang..orang susah la katakan..Berebut kami pilih baju kalau orang bagi derma baju tu..seguni kadang-kadang diorang bagi. Sadis pulak kenangkan..Hahha.. Dan aku rasa its a good time for me to pay back! Ganbatte!!


No comments:

Post a Comment