Thursday 9 February 2012

When I Cannot Make It!


Uh-ohhh.... Sangat bz minggu ni ......ke minggu yang sangat bz? (-..-)"...Huahak...Kerja-kerja yang melambak...tanggungjawab sebagai ajk program,esaimen yang melambak-lambak (naik buta da mata aku buat slide,heh,2 slide je pon..kahkahkah) ,incoming test minggu depan (x studi ape lagi..teeheee..) dan presentation yang menunggu giliran.. Ohh.....

Apapun,ganbatte! Keep the positivity charge! kerh3..

My uda nak bertunang ahad ni,12.02.12 (cantik nombor,wonder my family love the  date,bang cik dulu tunang 01.01.11,kawen 11.11.11..heh..mungkin uda kawen 12.12.12?????aku?? hahhaha)..Every year ade kenduri rumah aku skang...almaklum la..anak Md Zin dan Cik Zarah ramai sangat...produktif kan..hua3....Terkilan sebab mungkin aku x dapat join kenduri tunang...Mak kol tanya tak  balik ke? Uda suruh balik,aku ngan dia rapat gila kot dari kecik lagi...Adeii..tapi..keje kat sini berlambak..*sigh* ....Apit kata..."Waa..azam da pandai bagi komitmen" ...hahhahaa...sebab aku kata aku mungkin x balik...(mungkin??????,we'll see!) Aku rasa agak terok sebab mengecewakan akak aku...tapi kalu balik pon ahad tu ade kelas...mean aku kene ponteng (yang ni x kesah sangat la,hahhaah)...lagipon aku start midterm holiday 19.02 ni...mean aku akan naik bus 3 kali dalam 1 minggu ni..(dari ganu ke n9,n9 ke ganu pastu 19.2 dari ganu ke n9..*sigh*)..actually x kesah sangat sebab dah biasa...mungkin yang kesah...dari segi kos...dan paling aku kesah..banyak sangat kerja yang menanti...*double sigh* ...boleh je kalu aku bwat dunno..tapi...mcm x adil kat kawan2 lain..hmmm....or...aku settlekan semua kerja-kerja kat sini..then balik n9 esok(11.02) ...lepas kenduri terus balik ganu balik sebab ari isnin (13.02) aku ade taklimat dengan budak2 kos aku tentang program kami yang agak gah tu (gah sangat bagi kami yang baru menapak ni lah!)...Adeii...but..aku still rasa better x balik....sebab aku takot dengan program yang bakal dibuat ni..banyak benda still in progress...first time aku memikul tanggungjawab sbg protokool...heh!Frankly speaking..aku takot & takot sebab membawak nama UniSZA & Diploma Sains Kejururawatan! Huahhhh!*triple hundred sigh*

Kawan aku kata..ala tunang je pon...(hmm...tapi...tapi,...tapi...uda my besfren dr kecik..korang x taw mcamana rapat aku ngan dia...she's a lil bit kecewa i guest)...ade yang kata..kau ni asyek balik jeee....(tapi..tapi..tapi...aku suka kumpul ngan family aku.....daripada dengan kawan,aku prefer family aku lagi!,my frenz is the bestt!!! but my family like osem!)...ade yang kata...kaya boleh lah balik selalu..(tapi...tapi...tapi,,.aku x kaya pon...mak ayah ade rezeki lebih...kalau ade kesempatan aku balik je la...kadang-kadang bukan aku yang merengek nak balik..tapi mak yang kata baliklah....what more can i say?? heh!)...Frankly speaking..aku x kesah pon dok jauh ngan mak,ayah & family sebab aku da biasa dari zaman hostel dulu (speaking of hostel..*sigh*)..cuma kadang-kadang ada kesempatan dan masa aku balik je la..hahhaa...lagipon p jumpa family aku bukan  sape pon..heh!

Okeyh...papepon...a lot of confusion,confusion,confusion in my mind! hmm...uda?program?esaimen?test?kelas? huh! aku better x balik...*thousand sigh*...sorry my sis.... ko kawen naty kompem aku ade! aku jadi ur special cameraman! adeh!whatever it is... i love u lah! semoga majlis tunang ko going smoothly...aku doa dari jauh!pas ni kurangkan baran sket..maklumlah x lama lagi nak jadi bini orang..ececeh..I LOVE U UDA& I'M HAPPY FOR U!!


*kalau x balik lah...muahahhahahahahaha... (adeii...confuse datang balik!)

No comments:

Post a Comment