Saturday 14 April 2012

I Mencik Part Ni!

Assalammualaikum...

Like forever aku x jengah blog budak hingus ni..Adeiii..
In the meanwhile (macam story ape je) aku x berapa betul buat masa ni,,Hmm..Wonder kenapa aku selalu x brapa betul dan hilang pertimbangan diri selain mengalami delusi tahap susah nak faham akhir-akhir ni..
Adakah aku mengalami sindrom pra-andropous yang menyebabkan aku sentiasa merasa irritability,x sedap hati,jealousy yang melampau dan ketidaktenangan otak.Heh (ke sebab ko lama x mengaji Quran Zam?-sentap) Hhahaha...

Pakebenda pon yang berlaku semasa ni aku nak menyanyi lagu Pussicat Doll-I Hate This Part sambil mengibas-ngibas rambut depan kipas siling yang sedang berputar pada tahap 5....(-..-)"
Aku perlu muhasabah diri!!! Aummm...Semangat Harimau Muda!

Anyway..aku da start praktikal untuk 2 minggu sudah...Tukar group baru..da x segrup ngan Incik Badat & Puan Sidah...hukhuk..New group,new challenge,new mission! (katanyaaa..)

2 minggu awal ni boleh kata agak pending skett...Dan aku mampu melepaskan nafas semput dengan selesa lepas bagi talk kat budak Form 3..Scary...Lack of confidence but i manage to talk well..Alhamdullilah..Tak sangka aku mampu buat ("budak Form 3 je kowt Zam"-Ahhh...aku x kisah!,nak bangga jugak)

And,I miss my home!Haritu webcam ngan mak,ayah & lain2...First time aku main webcam segala bagai ni (betapa ketinggalan zamannya)..Tapi,aku rasa aku lagi suka cakap fon rather than via cam..Its feel weird..(-..-)"..Rasa macam aku boleh nampak gigi aku yang besar sengih kat screen sambil terkebil-kebil keblurrrran bila x de modal nak cakap..Heh..

Dan untuk terakhir sekali..I still find myself so annoying! Need to reflect my action!Ohhh..tolonglah..

No comments:

Post a Comment