Tuesday 6 March 2012

3N-Tercipta Satu Kenangan:Rakit-Rakit Ke Hulu!


Sambung cerita..haha..
Malam, kami tido secara camping! Lama x bercamping,walaupon keadaan tapak khemah sejuk giloss sebab hujan tapi aku berjaya tido setenang air di kali malam tu dalam khemah sebab penat giloss..Selimut Muiz aku sebat sebab aku tak bawak selimut..Teehee...
Esok pagi,4 Mac..bermula aktiviti hari kedua..Oh,lupa malam 3 Mac tu aku ada cakap kat semua budak-budak yang join kene bangun awal untuk jemaah subuh,dengan semangatnya aku bagi arahan ..Tapi sedeyhh!!Last-last aku yang lambat bangun,solat sendiri akhirnya ..Haha..Kesian bebudak ni tunggu...
Pagi dimulakan dengan Aerobik!Pheww...Aku salah seorang fasi tok Aerobik ni..Bersusah payah aku,Deen,Dayah Musa,Lela,Min,Cyda,Incik Badat,&Ecah Zul and the gang ,mereka cipta gerakan aerobik ni..Aku rasa aku terpaksa jalan macam robot lepas 2,3 kali latihan..(pemalas bersenam kannn..)..Dengan berlatarbelakangkan lagu Someone Like You-Adele (panas badan),Sexy&I Know It-LMFAO,Be  My Baby-Wonder Girls & Till the Worlds Ends-Britney Spears..Lets Move It,Move It dengan gerakan PERVERT kami!Bhahahhaha...
Aerobik sangat...
Pas penat ber"aerobot',aktiviti lasak ke-2!Rafting yekeye Berakit!!Ni first time jugak aku berakit..
Kami diberi taklimat oleh fasi yang sama untuk taklimat jungle trekking..Hehhe..Sampai-sampai kat tapak rakit kami disuruh buat rakit dulu..Uik,how come??? Tak pernah seumur hidup den pon buat rakit merakit sebelum ni..Dengan tunjuk ajar fasi,SUKSES!SUKSES! Hahha,,walaupon tiub tayar kami bocor dan tak stabil,walauponn...
Lets Do It!Rakit  dari batang paip & tiub tayar!Santekk...

Pendek cita,aku dengan lagi 16 orang kawan aku satu team atas satu rakit yang sama!Best woo,..Walaupon pada awalnya masing-masing tensyen sebab aku macam cinta kura-kura..bhahhaa...Mana nak taw camane kayuh rakit! :p (Alasan sangat..) Dan macam-macam kejadian lawak jadi atas rakit tu..Hahah..
Habes berakit,makan tengahari,packing then bertolak pulang ke UniSZA..Tata Agro Setiu,Tata Bukit Gerebar..Heh..Terimakaseh semua!  :D

"Ilmu Demi Faedah Insan"-UniSZA!


No comments:

Post a Comment