Wednesday 14 March 2012

Sindrom Malas Nak Test



Hallamakhai!
Malasnya nak baca nota Communicable Disease+Environment Health aku ni..
Aku lebih rela lagi wat presentation ataupon assignment bertulis daripada duduk sejam @ 2 jam mahupun 4 jam untuk test..Bosan kowt!Kalau excellent takpe jugak..Hahahha...
Walaupon dalam kepala otak dok putar-putar kata.."Azam,ko datang sini bawak harapan mak bapak ekaw..Kalau ekaw maleh blajar apo guno ae mak bapak ko dok kojo koreh caghik dwet nak bagi ko blaja!"..
Hadoii..Ayat ni lah yang slalu melemahkan jiwa bila malas nak study kan..Tapi nak wat macam mane mood test tu tak mariii sangat *bagoss sangat alasannn*....Lebih-lebih lagi bila continuous test je (JE????) bukan Final..*ko fikir ko hebat la zam?Carry mark pon teraborrr*
Memandangkan aku malas dah nak baca nota yang setambon ni,....Maka dengan ini aku putuskan untuk tawakal sahaja.. *dengan usaha ciputt taik kuda tu ada hati nak tawakal pulak*...
Huahh...mata da mengantok...sekarang aku mengalami sindrom tido awal yang acute oleh sebab yang x diketahui selain sindrom mengeliat gaya pemalas yang kronik semasa lecture atas sebab ketidakcukupan oksigen dalam otak sebab aku guna oksigen dalam otak tu untuk memikirkan perkara yang merapu dan tak patot difikirkan..*apa la yang kau merepek ni azam*

Papepon sapa yang senasib dengan aku ada test,mahupon kuiz..I WOULD LOVE TO SAY GANBATTE!GOODLUCK!SCORE YOUR BEST MARK!

Chioaw!!


No comments:

Post a Comment