Friday 16 March 2012

Keypad Lock!


Hensett korang guna "keypad lock" x??Heh..
Aku baru guna menatang keypad lock ni..Cett..Aku bukan ketinggalan zaman atau buta teksno , cuma aku x suke gune keypad lock..sebab..LECEHH!..Bila aku nak bukak nset je mesti dia kata "now press bla bla bla"..Aku menghargai masa okey!Dengan menekan banyak butang2 lain untuk membuka nset aku telah menyebabkan aku membazir 0.0002 saat dalam hidup aku!  *yopoyo je la kaw Zam*
Papepon aku terpaksa jugak meng"keypad lock" kan nset aku sebab dia asik bangat menghubungi atau meng'kol' tanpa aku sedari!Orang yang paling slaloo dia kol adalah mak aku!Terutamanya ketika aku tidur nyenyak di mana situasi bahagian abdomen mahupun deltoid aku menekan pada kekunci nset lalu tanpa sengaja mengkol mak aku dan mengganggu waktu tidur dia sampai menyebabkan mak mengeluarkan keluhan.'Apokono ae jang??"..*Sigh*
Heh!Keypod lock adalah solution dan intervention terbaik aku bagi permasalahan ni! (-..-)"
Dan tetiba aku teringat dulu orang-orang kat kawasan aku slaloo gunakan perkataan "keypad lock" ni sebagai kata cacian tapi di'improvise' sket menjadi "CIPETTLOK!"
Contoh penggunaan :Cipettlok kau!!Asal lambat sangat datang!
Erghh,.Sampai harini aku x faham motif dia...
Okeyh...Happy Saturday guys! Bagi orang yang dok Ganu,mahupun Klate dan sekutunya..Esok da mula kelas!*Sigh*...So,kami x de Monday Blues hanya Sunday Blues..Jangan otak blue sudaa...

No comments:

Post a Comment