Monday 9 January 2012

Filem Melayu Layak Tonton (Bagi Aku-Part 2!)

"Filem Melayu??? Kemonn la... "
Nah!Tryy ni!

Lenjan!Rosyam Nor jahat & psiko gila dalam cita ni!Aku ingat masa aku kecik,aku takot tengok cita ni (sembunyi-sembunyi celah ibu jari,ahak!) Da lama x tengok!

Trauma!! Memang agak trauma cerita ni! Lakonan Nasha Aziz paling mantap bagi aku terutama part dia terbakar tu memang style! Hahahak!Plus all my feveret actress ada! Nasha + Amy + Aleya!

Laila Isabella!Romantik + Puitis + Kelakar +Sinematografi cantik + Nasha Aziz! (ramuan paling penting )! Cerita cinta yang sweet antara AZAM & Laila aka Isabella! ;p

Gol & Gincu! Filem tema feminisma paling stylo! Fazura,Sharifah Amani,Melissa Maureen,Sazzy falak!Mereka sangat cool dalam movie ni dan x lupa Pierre Andre pon sempooi lakonan dia berbanding filem2 dan drama2 dia skang!Scoree!

Cinta! Jatuh cinta pandang pertama atas karya-karya Kabir Bhatia & Mira Mustafa lepas tonton filem ni!Paling suka lakonan Rahim & Fatimah! Sweet & Score!

Kami The Movie!Hidup ini memang palat,tapi esok masih ada!' Falling in love wif Liyana Jasmay for the 1st time! Sempoi Ali,Abu,Sophie,Lynn & Adii! I Love U all! kerh3


Histeria! Filem seram paling feveret aku setakat ni! Aku sangat2 suka! Hahah!

Talentime! Filem arahan arwah Yasmin paling aku boleh terima! Nice plot,nice actor,nice soundtrack! Love dis movie! Score!

Pisau Cukur! Dialog 'panas!' , Oh My Gucci  masih melekat lagi dalam otak aku! Fazura + Maya + Aaron + visual yang cantik + plot yang kemas! Score!

Cun! Filem cinta yang sweet! Aku paling suka lakonan Nadia Nissa yang jadi budak cacat tu! Sayang filem ni gagal kat panggung! Tapi x pe,menang kat hati ramai orang! :)

Tolong Awek Aku Pontianak! Filem underdog yang sangat sempoi,stylo & sweet! Lakonan yang bez dari Zahiril Adzim! Publisiti kurang cerita ni,tapi plot dan lakonan terbaekkk!

Kongsi!Walau ramai kata KL Gangster bezz,tapi bagi aku Kongsi lagi stylo! Heheh! Suka lakonan Sam dalam cerita ni berbanding dalam movie-movie lain!

 *Akhir kalam,Hidup Bukan Macam Dalam Movie Woii! :p

No comments:

Post a Comment