Tuesday 3 January 2012

Kisah Kereta Rosak ! (Part 1-Petang yang Mesra!)


Aku,Bad & Sidah telah memutuskan untuk keluar ke bandar petang tadi  menaiki kereta sewa dengan tujuan :

  1. Bad nak post sumthing to someone..So,p pejabat pos kat bandar Kuala Terengganu ni! 
  2. Aku nak anta mp3 aku kat kedai aku beli dulu sebab mp3 da gile! (-o-)" *warranty ada lagi..hehe.
*3:30 petang
Kring3...
Sidah : Azam,cepat turun,kami tunggu bawah Blok J! 

Segalanya bermula disini! hahaha..

Aku : Bad,kereta ni awat buruk sangat! cess!
Bad : Keta ni je yang ada doe!Banyak cita pulak! Naiklah!

So,tanpa apa-apa prasangka buruk aku pon naiklah kereta tu macam sebelum-sebelum ni kami menyewa kereta ke bandar.Bad sebagai driver,aku ngan Sidah  berlagak ala-ala PA beliau!hahah..Kami sempat singgah Caltex untuk isik minyak sebnayk RM 5!
*malu siot pompuan yang drive! (-o-)" Kene blajar bawak kereta cepat aku  ni!

*420 PETANG
Selesai sudah semua urusan mengepost dan menye'mp3' !Hahah..Bad pun drive ke arah pantai sebab dia teringin nak makan jagung bakar ke.. atau jagung manis  ke..apentah (whatsoever),sampai satu trafic light merah ni,Bad pun tekan break and seperti rutin biasa,menanti lampu hijau! Tetiba kereta sewa ni mati kat tengah-tengah trafik yang agak panjang tu! Adoii...

Aku : Mampus kita Bad!
Sidah : Bad!!!
Bad : Arghhhh!!!
Bad Ke'tensyenan!' :p

Bersambung..
* segala dialog mungkin tidak setepat situasi sebenar ..:p



No comments:

Post a Comment