Thursday 5 January 2012

Kebebasan yang Abadi!

Erkk..haha..x da lah abadi sangat sebenarnya! kihkihkih!

Rasa macam nak meletupkan bangunan dan jerit HELL YEAH!! Ewah!
Akhirnya 'penderitaan' praktikal sebagai student nurse selama 3 BULAN bagi Semester 3 aku telah berakhir pada tarikh 5/12/2012!Kami start praktikal dari 2 Oktober 2011 aritu,bayangkan!Tu baru Sem 3! tsk..tsk..

Well,papepun semester 3 dah tamat!Sadakallahulazim!

Tak sabar nak naik bus balik nogori den esok! Ngeh3..Banyak benda yang aku nak buat! Salah satunya aku nak pegi Zoo Melaka!heheh..Lama doe x p Zoo.. :P
Yang paling penting sekali nak jumpa family aku..Heheh.. :D

Semester 3 telah berlalu dengan mematangkan lagi aku dan kawan-kawan tentang kehidupan sebagai pelajar kejururawatan dan membuat kitorang lebih bertanggungjawab dalam segala yang kami lakukan!Sem ni jugak membentuk kitorang menjadi seorang yang lebih baik, mungkin [pengalaman di wad bersalin :) ,pengalaman sepanjang praktikal],sem ni jugak menyebabkan kami memahami pengurusan sesuatu organisasi dan program yang dibuat,dan.... yang paling penting menajamkan skill kami sebagai seorang bakal Nurse,InsyaAllah! 

Hah!Legaanyaa!!!! XD

*harap2 CGPA sem ni x jatoh ..(-o-)'

2 comments: