Monday 2 January 2012

Matang~


2012,Aku akan berumur 20 tahun untuk tahun ni!
Bila terfikir yang angka belas-belas dah tak da lagi,rasa macam agak janggal pulak!Aku dah melangkah ke zaman 20-an!


TAK SANGKANYAAA!!

Ehem..

Tak sangka aku! Rasa macam aku masih baru lagi tinggalkan tabika,sekolah rendah,sekolah menengah!Semuanya masih fresh lagi dalam otak aku!!Well,sejak akhir-akhir ni;especially start bezday aku ke -19, bulan Disember lepas,ramai yang mula mempersoalkan kepada aku tentang kematangan! (-o-)"

'Azam,matanglah sikit'
'Azam,jangan banyak gelak sangat,jangan banyak sengih sangat,SERIUSS sikit!'
'Azam,be a man! Matang sikit masuk tahun baru ni!'

Err..aku agak rasa pelik bila orang suruh aku jadi matang,seriously,I DONT KNOW HOW TO BE  A MATURED MAN!

Selama ni,aku hidup secara apa yang aku suka selagi aku rasa tak melampau batas lah ( ada jugak  yang aku buat melampaui batas),aku bukan saja-saja nak gelak atau sengih macam kerang busuk 24 jam,tapi...hmm..tu lah aku!haha..

Matang? Aku akan cuba menjadi lebih matang..


**Psssttt..Matang tu macam mana ae? Apa maksud matang?? ;P



1 comment:

  1. ko matang bila ada situasi tertentu kn..
    be your self.. happy happy
    tp jgn trlmpau je..

    ReplyDelete