Monday 30 January 2012

Stupid Moment!

Apit ; Jom makan..
Aku : Aku tak mandi lagi..tapi x pe la.. jom.. (dasarr)..Tunggu jap,aku salin baju

*siap-siap pakai seluar semalam yang terus sarung je...

Halfway to cafe...Aku rasa something strange kat my betis...

Aku ; Apit,aku jumpe boxer dalam suar aku..
Apit : (-,-)"
Aku : Teehee,...wakakkakakakakaka....

Imbas Kembali
Semalam lepas sambot bezday ida,balik bilik kol 12 tengah malam..aku terus tanggal kan suar dan salin dengan tracksuit untuk tido..Kerana terlampau penat (alasan cover malas),aku terus sangkot seluar tu dengan boxer2 skali kat dalam dia...Tadi masa nak keluar ke kafe aku terus capai seluar tu dan pakai tanpa sedar ada boxer yang tertinggal kat dalam... (=..=)'
Syukur tak tercicir time kat kafe!Kalau tidak apa yang akan terjadi pada tahap malu aku??

*Pengajarannya..jangan jadi pemalas!

2 comments:

  1. ahahaha.. sengal ubi.. then patah balik ke bilik or what??? simpan dalam poket?? hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku letak kat balkoni bilik bawah blok aku... malas oo nak naik tingkat 4 bali...hahahaa.... nak simpan dalm poket x muat doi..

      Delete