Thursday 29 December 2011

HO HO HO!!

Err..first of ol,entri ni bukan pasal Krismas..(-o-)"

Bak kate orang ganu..'bakpe gini'..(=,=)'

Sesungguhnya gua dalam kemelut perasaan skang ni..But just stop and forget about it rite now! Huhuoh! Fuhh!Pretttt (kentut sket).

' Terma 'Friendship' tu mengikut wikipedia adalah 'a form of interpersonal relationship generally considered to be closer than association, although there is a range of degrees of intimacy in both friendships and associations. ' Hah! Amek kaw! 

Persahabatan,perkawanan,perrakanan..(wah sukahati aku rosakkan bahasa)..


Kawan! Siapa yang korang fikir bila aku sebut perkataan kawan kat sini? (kat otak aku ade beberapa nama :p) ..


Kawan sangat penting dalam hidup kita..Kawan tu melengkapkan hari-hari kita..Kawan mencorak perangai dan cara hidup kita..Sebab tu lah orang tua-tua dulu selalu kata,hati-hati pilih kawan!


Bagi aku hidup tanpa kawan ni macam makan nasi x da lauk..kenyang tapi x puasss!


Aku bukan lah sahabat yang baik..Zaman hingusan dulu..aku rasa macam x da kawan..sebab ramai nak kawan dengan aku sebab aku senang dibuli (-o-)" hahahahah..Busuk gilerr aku dulu..kikiki..
err..aku x de la smpy macam ni..tapi aku penah jupe orang macm ni..kikiki..


Aku x ramai kawan rapat..kawan yang paling dekat dengan aku adalah mamat ni...




Aku kawan dengan dia dari zaman aku kencing dalam suar sampaila aku da pandai masak nasi goreng cili padi ..Yo Fit! kiki


Dalam persahabatan ni,macam percintaan jugak..Pentingnya percaya-mempercayai..Yang paling penting skaliIKHLAS! kalau x ikhlas jadi la kes kawan tikam kawan,kawan makan kawan,kawan ngumpat belakang kawan.kawan tuutt kawan dan seterusnya..


Persahabatan  dalam kamus hidup aku macam keluarga..kalau aku da anggap seseorang tu betol-betol kawan aku..aku akan rasa dia sebahagiaan dari keluarga aku.selagi mampu aku akan berusaha jaga hati dorang..walaupun kekadang bila aku gurau dorang rasa cam nak bagi makan kaki je..hahah...


Satu lagi aku nak menafikan lagi memangkah statement bahawa lelaki dan perempuan x boleh jadi kawan..Aku ok je..even most kawan rapat aku adalah perempuan..setakat ni x da plak aku jiwa-jiwa dengan mereka...huhuh..




Anyway kawan-kawan ku..koranglah yang menceriakan hidup aku selama ni..terutamanya sek-sek Nursing batch aku! hahah..Kalau korang x da,sumpah sunyi doii!




*aku merepek merapu je malam ni..(-o-)"  my brother kene denggi le..Semoga dia cepat sembuh! Haiz~

No comments:

Post a Comment