Thursday 29 December 2011

my ExGirlfriend!



ELYANA

Nak dijadikan cerita..Aku mula bercinta dengan dia dari Form 3..Lama percintaan kami...Tapi kusangkakan panas sampai ke petang...Rupanya hujan ditengahari..Elyana memilih untuk berkahwin dengan seorang lelaki 30-an...Kaya pulak tu..Alasan dia..aku x da kerja tetap lagi...wuuwuu..:(


CT NURHALIZA


Kisah cinta kami paling lama...Dari aku sekolah rendah lagi...Ct tolak aku sebab dia kata aku tak ada misai..Aku kata aku boleh bela misai,.Tapi tunggu aku umur 30-an..Ct x sanggup nak tunggu..So,dia kawen dengan Dato K...merana aku masa ni...:(



ANA RAFFALI

Cinta kami berputik masa aku mula-mula masuk U dulu..Kawan-kawan kata aku terlalu "hemsem" untuk ana raffali..Kami nampak x sepadan..Menurut mereka Ana x comeyy pon..:( Ana tertekan dengan situasi ni dan minx putus....wuuwuu....



LIYANA JASMAY

Kisah  percintaan kami x lama mana..Kitorang putus sebab masa tu aku terlalu sibuk dengan SPM...Nana 9nama panggilan manja LJ) pulak x faham tentang kesibukan aku ni....Kami gaduh besar dan akhirnya aku dump dia..(wahhhh!) ...Kami still mesej kadang-kadang...hak!


*Inilah kisah cinta aku yang sadis...Korang nak percaya ke x..sukati lah...Wakakkaka..

No comments:

Post a Comment