Thursday 29 December 2011

Aku.Hospital.Comboy.Si Penyibuk

Huh! Hello peoopleeee.....


Harini,macam hari sebelumnya,dan sebelumnya,dan sebelumnya,dan sebelumnya...hahahha

Aku rajin sket kat hospital arini..(aku rase la)...hiiihii..

Antara kerja aku harini!! woohoo!


Harini..hari mood swing aku...awal-awal datang  hospital je,.tetiba angin mood swing melanda..hampeh tol...

Aku bila mood swing muka memang x boleyh bla la..kalau orang tgok memang rase nak sepak-sepak je..wachaa!!!! hohoho

Cuti raya korban makin dekat....Aku x balik raya negeri sembilan taon ni nampaknya,..Ada plan baik punyer...ngeh3x....

Kawan aku ..telah mewujudkan satu perkataan dan frasa baru yang x tahu sama ada wajar atau x didaftarkan dalam Kamus Dewan (=,=)" iaitu,...


COMBOY

Hahahah....sebenarnya dia nak sebut Tomboy tapi ntah mcamane kua Comboy...sangat la sengal..kikiki....Bongok punye Muiz...hahhaahha...Kitorang tengah lepak-lepak depan warung-warung depan Pantai Batu Buruk masa tu...heheh...maka lalu la sorang awek pengkid ni bebasikal pixie depan tempat kitorang makan...Topik tentang pengkid dan Tomboy pon kuar la...Muiz pon dengan yakinnya bercerita..



"Comboy ni sebenarnya.... (masa ni aku ingat aku slah dengar)....

dia sambung lagi dengan muka yakin...

"Kalau korang tau,Comboy....(-o-)"

WAKAKKAKA..Apakah???? Mati-mati aku,Bad,Afif dan Asidah  gelakkan dia...hahaha..

Hujan lebat beberapa hari ni kat Terengganu ni...Balik praktikal tadi pon terpaksa meredah hujan dari foyer universiti ke blok kediaman aku..Lencunnn...Tapi bezz..lama x main ujan!! yeahhh!!

Mandi-mandi,lepak2 kejap..aku pon mengadap muka buku...

Da macam satu kebiasaan kot..Asal aku bukak muka buku je...mesti ade cite x bez ni...hadehhh..Lomah jantung den kalau hari-hari macam ni...

Hidup aku  diwarnai dengan orang yang agak busybody sekarang....Contohnya macam 'Si Penyibuk' ini ..

*Tak perlu cerita banyak pasal dia..heheh..



Malam ni aku nak tido dengan mendengar lagu Love On Top! woohoo!

Goodnyte... ****



No comments:

Post a Comment